۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پرسشنامه ارزیابی کتابخانه دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی

جهت ارزیابی کتابخانه دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی پرسشنامه ای از طرف کتابخانه مرکزی تهیه گردید.

مراجعان و همراهان محترم کتابخانه دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی :
با عنایت به بازگشایی کتابخانه علوم تربیتی و روانشناسی از نیمسال دوم تحصیلی 03-1402 و ضمن تشکر از حمایتهای سرکار خانم دکتر فاتحی زاده ریاست محترم دانشکده و همکاری تمامی معاونین گرامی ایشان با مدیریت کتابخانه های دانشگاه اصفهان، خواهشمند است جهت ارزیابی مجموعه کتابخانه علوم تربیتی و روانشناسی و ارتقا خدمات، از طریق لینک زیر پرسشنامه کوتاهی را تکمیل فرمایید.
 
 
ارزیابی عملکرد سازمانی چیست؟
ارزیابی عملکرد یک فرآیند سیستماتیک است که به‌منظور اندازه‌گیری، ارزیابی و ارتقا عملکرد کارمندان یک سازمان انجام می‌شود. این فرآیند برای اطمینان از اینکه کارکنان به بهترین شکل ممکن به وظایف خود عمل کرده‌اند و به اهداف تعیین شده دست‌یافته‌اند، اجرا می‌شود. این سیستم به‌صورت مداوم انجام می‌شود و شامل ارزیابی اهداف، مهارت‌ها، عملکرد فردی، مشارکت در تیم، همچنین عملکرد در پروژه‌ها و وظایف است. ارزیابی عملکرد در نهایت تاثیرات مثبت متعددی بر عملکرد کارکنان و سازمان‌ها به وجود می‌آورد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:
تشویق به بهبود:
ارزیابی عملکرد با ارائه بازخورد مثبت و تمرکز بر نقاط مثبت، افراد را به بهبود عملکرد خود در محیط کار تشویق می‌کند.
انگیزه‌بخشی:
افراد از اینکه ارزیابی شوند و فعالیت و نقاط مثبت آنها در سازمان به چشم بیاید، انگیزه می‌گیرند و تلاش بیشتری را برای بهتر کردن عملکرد خود انجام می‌دهند. توسعه حرفه‌ای: این سیستم به‌عنوان یک ابزار توسعه حرفه‌ای عمل می‌کند و به افراد اجازه می‌دهد تا مهارت و دانش خود را ارتقا دهند.
تعیین مسیرهای شغلی:
فرآیند ارزیابی به افراد کمک می‌کند تا مسیرهای شغلی خود را مشخص کرده و برنامه‌های توسعه شغلی مناسبی را برای خودشان برنامه‌ریزی کنند.
 آسان‌تر کردن تصمیمات منابع انسانی:
سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از سیستم ارزیابی عملکرد تصمیم‌های مربوط به افزایش حقوق یا سیستم ترفیع و تشویق را آسان‌تر و با دقت بیشتری بگیرند.تقویت ارتباطات کاری: این سیستم با ایجاد یک فرآیند ارتباطی بین مدیران و کارکنان، می‌تواند روابط کاری را بهبود ببخشد.
انعطاف‎ پذیری بیشتر:
ارزیابی عملکرد به مدیران این امکان را می‌دهد تا به چالش‌های پیش آماده، سریع‌تر واکنش نشان دهند حتی در برخی مواقع از اتفاق افتادن‌ آنها پیشگیری کنند.
 
تاریخ:
1403/03/22
تعداد بازدید:
344
منبع:
Powered by DorsaPortal